marți, 24 mai 2011

Outfitul de azi

Buna dimineataaa ! Fetelor, dragelor, astazi postez o tinuta de zilele trecute cand am iesit la plimbare cu Anca, iubita celui mai bun prieten al meu. Sunt muulte poze. :)) A fost o zi superba si din punct de vedere meteorologic si din punctul de vedere al distractiei, si animalutelor. Asta pentru ca am fost la Microrezervatie, la Delfinariu si Planetariu. Mi-a placut tot. ;x O sa mai merg. Va las si pe voi in compania pozelor sa va delectati ochii cu aceste superbe vietati. ;x














Si o poza cu Anca


Outfit:
Top: Byzette
Cardigan: Stradivarius
Blugi: Mai Mai
Incaltaminte: No name
Geanta: No name
Brosa: Gheisa Handmade
Curea: No name
Ceas: No name
Bratara: No name


Si acum animalutele ;x






















3 comentarii:

  1. frumoasa!ITI STA super in rosu!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e tinuta! Parul tau arata minunat! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase pozele:D in iunie ajung si eu in Cta la bunici si ma duc si eu la Delfinariu ca nu am mai fost de mult:))..cute cute tinuta:>:*

    RăspundețiȘtergere