duminică, 8 mai 2011

Outfitul de azi

Hey Girls!  Cum ati petrecut ziua de azi ? In Constanta a fost cald si frumos chiar si seara. Am fost destul de subtirel imbracata si nu am inghetat. Ati iesit la plimbarica ? Eu asta am facut impreuna cu iubitul. Am fost si la biserica, am mancat o inghetata, iar mai pe seara am iesit in acelasi loc cu o prietena Claudita. ;)) Azi va pun doar outfitul foooooarteee casuaalll !!. Nu e wow, e foarte lejer, pentru o plimbarica mica. :))Si uite asa l-am pus pe iubi sa ma pozeze. :)) Si credeti-ma nu e cu pozele ! 8-> haha Va pup :*

                                                          Click pe poze pt. a le mari.





My love ;x




Outfit:
Geaca - No name
Cardigan - No name
Tricou - Stradivarius
Blugi - Zara
Adidasi - Nike
Ochelari - Meli Melo
Ceas - No name
Bratara - Handmade

3 comentarii:

  1. cute cute:> cred k ma mut din nou in Constanta ca in Bucuresti zici k e toamna:( e urat si ff frig:) app va sta foarte bne:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dalyda: Te astept cu cea mai mare placere. >:D< Mai ales ca vine vara. :> Multumim frumos !! :*

    RăspundețiȘtergere