sâmbătă, 7 mai 2011

Outfitul de azi

Buna dimineata girls. :* Ce frumos este afara nu ? :x Si ieri a fost frumos si soare si asta imi da o stare happy. 8-> Incet incet vine primavara, caci pana acum a fost mai mult toamna aici. :( V-am spus ca pentru azi am pregatit un outfit si sper sa va placa. Am gasit si un alt loc pentru poze ;;) Sincera sa fiu nu stiam de el. :)) Sa-mi fie rusine; si am fost de atatea ori pe acolo. Este langa Cafe D'Art, unde am fost la suc cu o prietena si atunci l-am descoperit :-B. (situat langa Oleg Danovski). Sper sa va placa. va pup. :*

P.S. - Nu uitati sa votati in dreapta. Care este alegerea voastra ! :*






Si o poza cu Alina, pentru ca a plecat in Italia si o sa o mai vad in august deabia. :(


Outfit:
Geaca - No name
Cardigan - Atmosphere
Top - Byzette
Blugi - Mai Mai
Incaltaminte - Byzette
Geanta - Byzette
Curea - Bershka
Ceas - Stradivarius
Inel - No name
Esarfa - No name

6 comentarii: