miercuri, 4 mai 2011

Achizitii noi

        Hei fetelor. :*Nu am niciun makeup/outfit de postat, dar nu e ceva grav. Ma bucur sa ma aflu iar in fata calculatorului si sa postez ceva nou: noile achizitii in materie de cosmetice, hainute si altele. Veti vedea ce mi-am cumparat zilele trecute pana ieri inclusiv si parerile mele despre ele.
       Incep cu produsele pe care le-am achizitionat prima data de la Antonia si ii multumesc ca face cateva fete fericite.

Fondul de ten imi place maximum. Are acoperire mare, e foarte consistent. Ce nu-mi place e ca nu are pompita. Pudra nu am folosit-o foarte mult.


Mi-am cumparat o placa de par nu pentru ca nu aveam ci pentru ca nu eram foarte multumita de placa mea. Dura mult sa imi indrept parul si nu tinea. Am incercat noua placa si vreau sa va spun ca am folosit-o ieri, am dormit, azi am plecat toata ziua si a si plouat si parul meu e inca drept. Sunt foarte happy ca am facut o investitie buna. ;x


Camasa neagra nu aveam deloc ! Are sora una, dar imi este mica si imi place mult cum imi vine. E si stramta la spate, are putin elastic.


Gentuta mi-a placut pur si simplu si am ales bleumarin pt ca nu am pe aceasta culoare nicio gentuta.


Setul asta este mult mai frumos in realitate si l-am cumparat din Carefour.


Inel de la Mini Prix


Si azi mi-am cumparat aceste incaltari dragutee de la Byzette. Nu am rezistat. :D


Va pup. DyA

6 comentarii:

  1. Sa le stapanesti sanatoasa ;;). Si mie imi trebuie o placa noua ;)) ,stiu ca e buna o are si varamea... i-o mai fur cateodata ;))) :D , trebuie sa mi-o iau si eu neaparat!! ;)))..... Imi place inelul, sunt obsedata dupa inelele de la Mini Prix :D .
    Pupiciii :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ce mai uitam azi la o placa de par de la Remigton. am incercat una la o colega si e superb rezultatul. Ea se orienta spre una din noau colectie pearl/ gloss ceva :) care zice ca ar fi si mai si. Trebuie sa arunc si eu un ochi ca deja parca mi-as dori una :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alice Makeup: Multumesc frumos. Sa stii ca merita. Eu nu prea sunt obsedata de nimic de la Mini Prix. Rar gasesc cate ceva sa-mi placa. Succes la cautat si sa stii ca in Carefour gasesti cele mai bune oferte. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Libertat: Sa stii ca nu prea-mi place sa incerc din banii mei, daca intelegi, dar asta am cumparat-o pt ca e firma Remington mai recunoscuta la noi. Eram indecisa: Remington sau Babyliss (care e mai cunoscuta in strainatate). E o afacere buna sa stii. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le stapanesti si sa le folosesti sanatoasa;) fondul de ten Revlon este minunat,il am si eu;) iar despre placa iti pot spune k ai facut o investitie ff buna;) am si eu una de la aceeasi firma si e f buna,o am de 3 ani si am trantit'o de 1000 d ori pe jos si este intreaga si se incalzeste imediat,asta imi place mult la ea;)+ k indreapta parul minunat;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dalyda: Mersii. O sa am grija de ea ca nu vreau sa o pun la incercare. :)) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere