joi, 30 iunie 2011

Review Gerovital (tratament regenerator pentru par)

            Buna fetelor!! Sunt foarte mandra sa scriu aceasta postare si sa fac review-ul despre Gerovital. Este o minunatie ! Daca aveti parul rar si vreti sa il indesiti asta e solutia. Eu sunt la inceputul tratamentului, deci peste o luna voi pune poze si cu rezultatele scapului meu capilar. Azi va pun poze cu rezultatul prietenei mele Vero.
            Ea foloseste deja de o luna acest tratament compus din: Lotiunea regeneranta cu petroleum, Samponul regenerant si Serul hidratant. Aceste tratament se foloseste de doua-trei ori pe saptamana si necesita timp pentru ca se lasa sa actioneze 3-4 ore !
            Lotiunea se aplica timp de 3 luni pe scalp si pe lungimea parului cu ajutorul unui tampon si se lasa sa actioneze 3-4 ore ! Apoi se spala folosind Samponul regenerant.
            Samponul se foloseste de doua ori pentru a scapa de miros si se maseaza usor.
            Serul se foloseste pe parul umed, nu se clateste si trebuie lasat sa actioneze 2-3 minute. Apoi va puteti usca si coafa parul.
           Asa arata tratamentul si costa in jur de 40 lei:

Lotiunea regeneranta cu petroleum - 20 lei


Sampon regenerant - 12 lei


Ser termoprotector - 10 lei

                  
            Si acuum asta este rezultatul, Prima poza este facuta pe data de 22 iunie !!! Iar a doua poza este facut ieri 30 iunie !! Uitati diferenta !! Ziceti voi ca nu e Wow ! :x Trebuie sa il incerc.

                                                     Click pe poze pentru a le mari !

                                                         (22.Iunie.2011)


(30.Iunie.2011)

Va pup. O zi placuta in continuare ! :*

17 comentarii:

  1. Eu am incercat doar serul termoprotector, dar nu pot sa spun ca am observat vreo diferenta majora ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc lotiunea regeneranta de 3 luni si pot sa spun ca este chiar foarte buna! Am parul mult mai des si nu mi se mai ingrasa asa repede. O folosesc fara sampon si fara ser, imi place foarte mult. O recomand! pupiici

    RăspundețiȘtergere
  3. @Colourfulbazaar - Nu ai observat pentru ca serul este protectie pentru par impotriva feonului si a placii de par. Cea care stimuleaza circulatia sanguina este Lotiunea regeneranta cu petroleum si apoi folosesti samponul. Serul hidratant e doar daca folosesti uscatorul de par sau placa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ptr Lucia....cum ai putea sa vezi vre-o diferenta doar folosind serul.trebuie sa incerci tot tratamentu k sa aibe efect,este logic ptr k parul sa se regenereze in intregime sa folosesti sampon in primul rand si apoi lotiunea......de la Monica

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu o intrebare:D...am citit ca samponul se foloseste o data pe saptamana..dar eu de exemplu imi spal parul la 2 zile adica de 3 ori pe saptamana...acest sampon as putea sa il folosesc de 3 ori pe saptamana sau numai odata si in rest folosesc un alt sampon?

    RăspundețiȘtergere
  6. @anna - Si eu imi spal parul de 2-3 ori pe saptamana pentru ca il am gras. Samponul se foloseste pentru a te spala dupa ce ai stat cu lotiunea. Lotiunea se recomanda de doua ori pe saptamana, deci il poti folosi de doua ori pe sapt. Si la fiecare spalare samponezi de doua ori parul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poti sa-l folosesti si de 3 ori. El este sampon pentru stimulare si tonifiere. Il poti folosi ca orice alt sampon normal.

    RăspundețiȘtergere
  8. @DyA @ Anonim(Monica) : Stiu pentru ce se foloseste, imi pare rau ca nu ati inteles la ce ma refeream.Eu ma referam ca nu e cine stie ce produs minune termoprotector mai ales ca miroase a spirt!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Colourfulbazaar -Aici e dupa gusturi. Mie-mi place cum mi-a mirosit parul dupa. DUpa o luna o sa imi spun parerea. ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. stiti cumva dak lotiunea cu petrol se aplica dupa c umezim putin parul si scalpul sau p parul uscat?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. @Seminik: Lotiunea se aplica pe parul uscat si murdar prin tamponare sau torni in palma si intinzi pe toata suprafata parului. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Este foarte bun ca tratament in tot ansamblul lui,insa problema la mine o reprezinta cantitatea.Avand parul foarte lung, imi intra cel putin un sfert din lotiunea regeneranta in el.Si cu toate astea continui a-l folosi.Este exceptional.Recomand cu toata increderea!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Stefy: Ma bucur ca esti de acord cu mine. Chiar este bun. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. de la orice supermarket...hypermarket...plafar..real, carefour etc.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna pe Lotiunea regeneranta cu petroleum scrie ka trebuie folosit saptamanal adika o data pe saptamana nu?mie imi cade parul foarte rau ka mam decolorat e si pt caderea parului nu?

    RăspundețiȘtergere