marți, 13 septembrie 2011

Hy again !

     Dupa o luuunga pauza de postari, m-am decis sa postez din nou, nu de alta, dar acum mi s-a mai dus si mie bronzul si ma pot machia. :)) M-am bronzat tare in timpul verii si parca nicio culoare nu-mi statea bine. De aceea toata vara am optat doar pt eyeliner. Am terminat si cu Licenta !! Sunt foarte happy (9,80) :"> \:D/ :))) Si dupa licenta mi-am propus sa ma distrez, ceea ce am si facut. Nu am pierdut o zi in care sa nu fac ceva sau sa stau degeaba in casa. Pe 1 septembrie am inceput o promotie sunt bagata si intr-o chestiune super dragutaaa despre care o sa va povestesc data viitoare. Acum va dau doar un indiciu: "Zane"
     Nu incep postarea de azi cu un makeup realizat pe mine, ci pe Ioana, o viitoare mireasa. Eu i-am facut machiajul pentru seara burlachitelor. Uitati ce a iesit. :*

                                     Click pe poza pentru marire

Si ca sa vedeti ca nu va mint, uitati cateva poze din vara asta. :))







3 comentarii:

  1. wow..dar te-ai bronzat nu gluma:D...sunt geloasa:(( pentru ca eu nu ma bronzez deloc:((...buhu
    felicitari pentru nota la licenta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gorgeous pics <3
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bondarica - Multumesc frumos. Nu fi geloasa. u te lasa data viitoare. Mergi doua saptamni zilnic si nu uita uleiul de masline ! :*

    RăspundețiȘtergere