joi, 2 iunie 2011

Machiaj. Nr. 49 - 53.

          Buna dimineata fetelor. Am ceva timp de cand nu am mai postat ceva, pentru ca zilele astea au fost putin mai aglomerate si la mine blogul a facut figuri. A inceput sesiunea si perioada petrecerilor (nunti, botezuri, majorate, bancheturi).
         Azi va voi posta toate ultimele mele machiaje pentru a vedea ce ocupatie am avut. Majoritatea fetelor au vrut machiaj pentru banchet. Si eu ma gandesc la banchetul meu, ce machiaj voi purta. :)) Dar cred ca stiu deja. :D Primele doua au vrut machiaj pentru un majorat, iar ultimele 3 fete pentru banchet.
         Sper sa va placa si va urez o zi buna in continuare ! Va pup >:D< :*


                                           Click pe poze pentru a le mari.

                                                                             Ely
                                    

                                                                         Ayda

Raluca


Monica


Bianca

Un comentariu: