joi, 9 iunie 2011

Outfitul Zilei

          Hello girls ! Ce facetiii ?? Frumoasa vreme nuu ? De 3 zile tot merg la plaja si intentionez sa merg si maine, ca seara este majoratul nepoatei mele si vreau sa fiu bronzata. :> Apa e foarte murdara !!!! Jegoasa !!!! Sub orice critica. Parca ar fi apa in alge, nu alge in apa. :( Nu am intrat deloc in apa. Mi se pare foarte scarbos.
          Azi va prezint de fapt outfitul de ieri, dimineata la plaja apoi scoala. :D Asa m-am imbracat ieri la facultate, ca am avut examen, iar dupa am fost cu Vero, o colega sa facem poze, pentru ca era o zi frumoasa. ;x Profit acum pentru ca anunta ca va ploua. O sa se strice vremea. :(
         Sper sa va placa ! :* Va pup. O zi buna in continuare. >:D<










Outfit:
Camasa - Stradivarius
Pantaloni: Bershka
Balerini - Mini Prix
Ceas - Stradivarius
Geanta: Byzette


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu