vineri, 15 aprilie 2011

Tag - Chestionarul lui Proust

Buna dimineata. Azi am primit un tag de la Dalyda si ii multumesc. :* Asa ca eu il voi da mai departe urmatoarelor bloggerite: Colourful BazaarSpecial Koko, Alexandra, Andreea, Leya Creations, MyaBeauty, Deea's Beauty, Xella, Makeup Artist - Andreea lazar.
1. Principala mea trăsătură: Imi place sa ajut.
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: Respect.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Respect.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: Sinceritatea.
5. Principalul meu defect: Sunt delasatoare.
6. Îndeletnicirea mea preferată: Distractia
7. Fericirea pe care mi-o visez: Sa am o familie sanatoasa si fericita, un job bine platit; pana la adanci batraneti.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Sigur ar fi mai multe, nu exista o nenorocire mai mare decat alta.
9.Locul unde aş vrea să trăiesc: In locuinta mea cu sotul si copiii.
10. Culoarea mea preferată: Nu am una preferata.
11. Floarea care-mi place: Toate florile-mi plac.
12. Pasărea mea preferată: Iubesc toate fiintele.
13. Prozatorii mei preferaţi: Citesc ce-mi place.
14. Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu.
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Romeoo 8->
16. Eroinele mele preferate din literatură: perechea lui
17. Compozitorii mei preferaţi: Toti cei care desi nu sunt printre noi, auzim de ei des.
18. Pictorii mei preferaţi: Desenul e un talent ce-l detin toti pictorii.
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Familia.
20. Ce urăsc cel mai mult: Lipsa adevarului, creierului, sufletului si prezenta prostiei, imbecilitatii, violentei si cruzimii !
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: Sa ma iubeasca toti. :)) Glumesc..Ma multumesc cu ce am.
22. Cum aş vrea să mor: De batranete.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: Cele pe care le faci din prostie si neatentie.
24. Deviza mea:  Traieste viata !

2 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru tag:)Am sa il fac chiar azi.Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!

    Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere