joi, 21 aprilie 2011

Colours of the Rainbow

Hey ! Ce faceti ? Cumparaturi pentru Paste ? Sau pregatiri ? :D Eu nici curat nu am apucat sa fac pentru ca nu am timp, sau nu vreau sa`mi fac. :( Mi-am dereglat programul rau de tot. Ma simt foarte obosita si las foarte multe treburi nefacute sau neterminate.:( Sper sa treaca cu bine perioada asta cat mai repede. Zilele astea totusi am vrut sa fac un machiaj colorat, asta pentru ca am vazut ca s-a mai incalzit afara si mi-am permis sa ies cu colanti putin mai grosi din casa. ;;) In fine, uitati machiajul si Nu Mancati Mult De PASTE !!! :)) Va pup




7 comentarii:

  1. ce colorat e:X imi place mult cum ai ales culorile,si iti ador ochii,ii ai mari asa cum asa vrea eu sa ii am;))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte culorat si spectaculos.
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc !!

    @Dalyda: Multumesc frumos. :"> U make me blash :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, gata l-am vazut si pe al tau pe facebook. Si eu am avut sursa de inspiratie, dar am dat "makeup rainbow" pe google si am gasit. :)) Hai ca am si eu ceva in plus..galbenul si verdele de jos. :)) Gata, data viitoare nu mai am surse, sau daca am pun. :>

    RăspundețiȘtergere