luni, 18 aprilie 2011

New banner & new makeup

Hey, girls. Vineri am fost in club la aniversarea unei fete unde ne-am distrat de minune. Asta pentru ca, clubuletul e de-al nostru. Suntem in familie acolo. ;)) Vreau sa va arat cum m-am machiat, sper sa intelegeti ceva pentru ca am fost in graba si nu am avut timp sa fac poze clare. Cateva le-am facut in club. :)) Nu ma judecati. Sper sa va placa. Si apropo: LA MULTI ANI, pentru toate florile ! :* Va pup.

                                                   Click pe poze pentru a le mari

Si o poza cu sarbatorita. La Multi Ani, Micky ! :*



2 comentarii:

  1. Imi place bannerul, reprezinta bine blogul.Machiajul mi se pare potrivit pentru club. :* Multumesc ptr tag, eu cam raman in urma cu ele :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicio problema. Nu e tarziu inca. :D Mersi. te pup :*

    RăspundețiȘtergere