duminică, 27 martie 2011

On other girls...

Pentru ca imi placea de mica sa machiez, trebuia sa gasesc cobai; si cel mai la indemana era sora de fiecare data. Pe ea am experimentat sa zic asa.. Apoi..am mai crescut si s-a raspandit vorba ca machiez. Si am avut destule cliente pentru diferite ocazii, doar ca sunt mahnita ca nu le-am pozat pe toate si-mi pare foarte rau. :( Data viitoare. :D Va pup. :*:*

                                                                           ALINA


                                                                           LIDIA

                                                                          
                                                                            ALINA


                                                                     CRISTINA (sora)


                                                                           STELA



                                                                       ANA-MARIA


                                                                   CRISTINA (sora)



                                                                          ALINA






                                            
                                                                          LIDIA







4 comentarii: